poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Prolog



Płakałam.
Przez całą noc i dzień.
 Płakałam nawet
w swoim najpiękniejszym śnie
i w koszmarze,
który pochłoną całą moją radość
i zostawił po sobie tylko rozpacz.
Pożarł mnie od środka
i zmienił mnie
w kogoś, kim nie jestem.
Stałam się potworem,
którym nigdy być nie chciałam.


Myślałam, że wszystko się uda.
Nie sądziłam, że jestem w stanie coś  zniszczyć.
Dosłownie...
Cały mój świat legł w gruzach,
a moje serce stało się zimne i twarde
jak kamień.
To miała być zwykła zabawa,
a zamieniła się w koszmar mojego życia.

Mam na imię Angelika
i podpaliłam swoją szkołę.

2 komentarze:

  1. omg, czekam na 1 rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie ;)
    z niecierpliwością wyczekuję pierwszego rozdział! :D

    http://utraconesny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń